Beskrivelse
En firkantet og stor dunsovepose fra Nordisk
Tension Brick 200 er til dig der ikke gider ligge fastklemt i soveposen, men ønsker bevægelsesfrihed.
De 81 cm. i bredden er hele vejen ned og soveposen kan åbnes både i hovedende og i fodende. Det gør at du kan få rigtig god ventilation i soveposen på varmere dage. Du kan også bruge soveposen som tæppe hvis det bliver alt for varmt.
Kan sættes sammen med tilsvarende sovepose
Den er billig og har alle de bedste kvaliteter Det bløde inderstof gør, at man næsten ikke gider have lagenpose i.
Lynlåsen kører perfekt og sætter sig ikke fast. Soveposen kan sættes sammen med en lignende sovepose ved at lyne de to soveposer sammen. 2-vejslynlåsen er dækket af dun så varmen holdes indeni soveposen, så du ikke fryser.
Den tekniske og aftagelige hætte kan bruges fra begge sider.
Yeti bliver til Y by Nordisk
Efter mere end 15 års tæt samarbejde og fælles ejerskab, smelter Yeti og Nordisk nu formelt sammen til et brand: Y by Nordisk.
Nordisk, der er Danmarks største outdoorbrand, og som har hovedsæde i Silkeborg, er berømt blandt verdens outdoorentusiaster for både de karakteristiske bomuldstelte til glampingoplevelser og de kompromisløse letvægtstelte, som vandrere og ultraløbere tager med i rygsækken eller bukselommen, når hvert et gram afvejes nøje.
Med sammenlægningen kan Nordisk nu føje Yeti’s luksuriøse dunjakker og dunsoveposer til sortimentet og dermed indtage en position som et komplet outdoormærke, som nu kan levere både tøj og udstyr til oplevelser i det fri indenfor alle segmenter
Yeti’s prdukter har i årevis været kædet sammen med det ikoniske røde Y, som fortsat vil være at finde på dunprodukterne fra Nordisk.
Symbolet vil dermed bære produkternes historie med over i Nordisk regi og vil være forbrugerens garanti for, at kvaliteten fortsat forbliver den samme og at dunene er både bæredygtige, eksklusive og efterlever et stramt kodeks for dyrevelfærd og kvalitet.
Tilsammen bærer de 2 mærker på over 150 års historie og al den erfaring vil blive sat i spil for at indtage rollen som Danmarks fortsat førende outdoorbrand, som fra efteråret 2020 kan levere både tøj og udstyr fra allerøverste hylde til både glamping, vandreture og ultra-aktiviteter.